Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Μικρές σκέψεις ή σκέψη ;

Έχω περιορίσει την τηλεόραση , σερφάρω ελάχιστα ,  λίγο ραδιόφωνο και αυτό μουσικό.......εφημερίδες εντάξει (εκει να δεις καθοδήγα).
Υποτίθεται ότι έχω κάνει αναδρομή στο παρελθόν και στα τελευταία δυο χρόνια έχω υπέστη την πολιτική το κράτος την ευρώπη που ψάχνεται (δεν είναι κακό).
Έχω ακούσει και διαβάσει διάφορα.........ησυχία πάω να ψηφίσω ,  εδώ δεν υπάρχουν ομάδες ούτε νομισματικά στρατόπεδα , υπάρχει το κοινό καλό μέσα από την προσωπική ευτυχία που βιώνεις σε ένα κοινωνικό ιστό.

Οδ.εΛΥΤΗς  - μικρς Ναυτίλος
τι μπόρεσα ν᾿ ποχτήσω μία ζω π πράξεις ρατς γι λους, πομένως ν κερδίσω τν δια μου διαφάνεια, τ χρωστ σ᾿ να εδος εδικο θάρρους πο μο δωκεν Ποίηση: ν γίνομαι νεμος γι τ χαρταετ κα χαρταετς γι τν νεμο, κόμη κα ταν ορανς δν πάρχει.
Δν παίζω μ τ λόγια. Μιλ γι τν κίνηση πο νακαλύπτει κανες ν σημειώνεται μέσα στ «στιγμή» ταν καταφέρει ν τν νοίξει κα ν τς δώσει διάρκεια. πόταν, πραγματικά, κα Θλίψις γίνεται Χάρις κα Χάρις γγελος· Ετυχία Μοναχ κα Μοναχ Ετυχία.
μ λευκές, μακρις πτυχς πάνω π τ κεν να κεν γεμάτο σταγόνες πουλιν, αρες βασιλικο κα συριγμος πόκωφου Παραδείσου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου