Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Καφενείο ερμιτάζ


Να μαι και γω...εδώ μάλλον και εξηγούμε , τον τελευταίο ενάμιση χρόνο βρίσκομαι σε σύγχυση  ίσως και σε ένα είδος καταπίεσης απο τους συριζαίους που βάλθηκαν να με πείσουν να σωθώ. Έχω και από την άλλη την κεντρική διοίκηση που και αυτή με σώζει είναι και τα αδέλφια μας, οι ευρωπαίοι, (εγώ πάντα ένιωθα βαλκάνιος και ας έπαιζα και γελούσα) και αυτοί θέλουν να με σώσουν όπως και η γυναίκα μου, οι γονείς μου, οι φίλοι, ακόμα και οι εξωγήινοι.
Έτσι κάτω από συνθήκες ευφορίας για το λαμπρό μέλλον που προδικάζεται ..δηλώνω παρόν σε αυτό που ξέρω να κάνω, να ακούω μουσική.
Είμαστε δυό ,είμαστε τρεις, είμαστε χίλιοι δεκατρείς και δεν θέλω να με σώσει κανείς.
Πνίγομαι και μονάχος μου, αν θέλω.

Μπορείτε να μας ακούτε απο τις εξής διευθύνσεις:

Radio 108 Mytilene - http://radiofono108.blogspot.com/

1 σχόλιο: